Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Rust en geduld

                                             Rust,Rust
                                             verlangen naar rust mmmmmmmmm!
                                             Was het eerste wat bij mij opkwam
                                              toen ik deze geborduurde lapjes op de markt vond,
                                              prachtig te mooi om te laten liggen,
                                              het zal vast en zeker een functie krijgen
                                               zoals zoveel van de dingen die ik verzamel.
                                              Wat een geduld moet deze vrouw gehad hebben,





                                          maar vooral rust. Heerlijk
                                          Jeetje wat een verlangen heb ik zeg, maar ik werk eraan.      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...