Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

MULTI FUNCTIONAL ragdolls vintage for kids BAG

                                                                          voorkant kinder dekbedhoes                                  

vorig jaar maakte ik tassen voor de ballet school
                                             
                                                 achterkant een laken
Ik gebruikte hier verschillende vintage stoffen voor

                                                achterkant jaren 70 dekbedhoes
ik vind het heerlijk
 om de juiste combinaties bij elkaar te zoeken

                                                  voorkant retro laken
Ik heb er een schouderband
aan gemaakt
maar  je kunt 'm ook helemaal vol proppen
en dan aan de hand dragen

makkelijk om aan de kapstok te hangen
school,ballet, zwem les,thuis
of aan het boodschappen karretje
zelf gebruik ik er een voor de boodschappen
                                kleine maat
ik maakte ze in verschillende formaten
voor elke leeftijd wat wils

Ik varieerde een beetje,
 bij de kleinere naaide ik er balletjes aan
en geen handvat
                                 grote maat
nog even in liggende positie

zo zien ze eruit als je'm niet volpropt
het zijn stevige tassen geworden omdat ik ze voerde.
makkelijk om te maken
leuk om te zien
ik word er nog altijd blij van als ik er
op straat een voorbij zie komen

zin gekregen om er een te maken?
vanavond post ik de tutorial.
                                                                             

8 opmerkingen:

  1. Die zijn gaaf,daar krijgen ze wel bekijks mee,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt geweldig, van die stoffen word je toch zo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk gezegd: ja, ik heb wel zin gekregen om er een te maken. :) Ik vind het zo handig dat ze over de schouder kunnen, maar ook volgepropt aan de hand.
    Wat doe je met de schouderband dan? Hangt die gewoon naar beneden? Ik zit te bedenken hoe je daar iets mee zou kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jep die band hangt aan de acterkant,
      je zou'm ook naar binnen kunnen hangen
      maar hij is niet zo lang dat het over de grond sleept

      Verwijderen
  4. Dank je wel voor je lieve berichtje en jij natuurlijk gefeliciteerd met je zoon vandaag ! Fijne dag, niet echt mooi weer maar ach het zal de feestpret vast niet drukken. x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...