Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Vintage blanket coat # 3

Natuurlijk kon mijn jongste dochter niet achterblijven
En werd er nog een mooie deken opgeofferd,
Maar ach hoeveel dekens heb je nodig

                                                               Ik gebruikte ze wel om over de bedden te draperen
 maar om ze zo elke dag te zien 
omgetoverd tot jas
zijn ze ook een lust voor het oog

                                                 Goed uitkienen welke delen ik van de deken ik ging gebruiken

                                                                    En zo zie ik dagelijks op het schoolplein 
Twee lieve meisjes in originele warme deken jasjes rond lopen.

12 opmerkingen:

  1. Weer een topper afgeleverd! Ik blijf me afvragen waar je toch die dekens vandaan haalt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt allebei echt beautifull! Love them <3 en ze staan de modellen geweldig. Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous!! They look so warm and sweet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit zijn veruit de ALLERmooiste meisjesjassen die ik ooit heb gezien.
    gigantisch mooi en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig idee en hoe mooi! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond je blog via een foto van deze twee superleuke jasjes op de blog van boomie... wat een superleuke dingen maakt jij !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hilde Remmelzwaal19 februari 2018 om 11:24

    Hi vraagje, hoe heb je de jas gemaakt? Door zelf een patroon te maken of al een bestaand patroon gebruikt? Ik wil voor mezelf ook zo'n jas maken, heb de dekens al.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Welk patroon heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo prachtig. Goed idee dat recyclen. Ook ik ben erg nieuwsgierig naar een patroon... Heb je iets gekocht of zelf ontworpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...