Pagina's

vrijdag 15 november 2013

vintage blanket kids coat # 1



Ik dacht het kwijt te zijn,
de zin de inspiratie het enthousiasme

Maar ja  ik  had  een opdracht aangenomen
om 2 winter jasjes te maken
dus ik moest mijzelf een beetje pushen

Ik vond een mooie vintage deken,
en mijn inspiratie

Ik tekende een mooi patroon
en de zin kwam terug

Ik werd blij van het resultaat
en het enthousiasme volgde

De mouwen werkte ik af met de feston steek
in oranje fluo
"vintage meets modern"

Even doorpassen op levende paspoppen
(die ik altijd moet omkopen)

De zakken zitten er stevig op

Vooruit nog eentje dan.

De zin de inspiratie en het enthousiasme
zijn  terug
jasje nr. 2 word afgewerkt
foto,s volgen



Mocht je geinspireerd zijn om ook een deken te gebruiken voor een warme jas
ik geef je graag tips

have a lovely weekend!!!!

7 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk zacht en mooi jasje, goed dat je je flow weer gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaafff!! Fijn dat je inspiratie en plezier hebt teruggevonden :-)

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, maar waar vind je dan zo'n deken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige jassen! Ik heb ook twee van zulke dekens liggen, maar ik ben een beginnende naaister, dus dit lijkt me voorlopig een onmogelijk project. Maar oeh, mijn handen jeuken als ik dit zie. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!! zou je het patroon willen delen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...